Podaci iz CDS/ISIS-a prije konverzije
Ovaj katalog ne obnavlja se od 2008. godine.

Nova verzija kataloga, s ažurnim podacima o dostupnosti primjeraka , nalazi se na adresi http://koha.ffzg.hr.

Rezultati pretraživanja

Broj rezultata: 1

1
ISSN:0350-154X
Autor:Burić, Ivan
Naslov:Fenomenologija propagande : analiza propagandnih strategija političkih stranaka u izborima 1992
Matična publikacija:Revija za sociologiju : sociologijski tromjesečnik / [urednik Vjekoslav Afrić], God. 23(1992), br. 3-4, str. 225-236
Impresum:Zagreb : Sociološko društvo Hrvatske, 1992
Napomena:Bibliografske bilješke uz tekst. - Summary
Sažetak:U ovom radu analizirane su propagandne strategije hrvatskih političkih stranaka korištene u predizbornoj kampanji 1992. godine. Provedena analiza zasnivala se na semantičkom i psihosocijalnom nivou. Definirane su tri propagandne strategije.
Ključne riječi:propaganda * predizborna kampanja * politički izbori * izbori i RH 1992 * političke stranke * propagandne strategije
UDK:32.019.5
Vrsta građe:Članak
Knjižnica:Zbirka sociologije, http://www.knjiznice.ffzg.hr/sociologija
MFN:403

Upit: UncontrolledTerms_swish=(izbori i RH 1992 )

login